Opening People's Avenue Flagshipstore

01 okt People’s Avenue Opening

Feestelijke opening

People’s Avenue opende onlangs hun flagshipstore in De Raadhuisstraat in Amsterdam en wij waren erbij. Na een 4-tal webshopadressen, een 8-tal verkooppunten en 2 eigen merkwinkels in Utrecht en Haarlem was het nu tijd voor een derde flagshipstore in de hoofdstad.

Ontzettend knap aangezien het merk pas een jaar geleden is gelanceerd!

Lekkernijen

Om het de gasten helemaal naar hun zin te maken was overal aan gedacht. Een bewust en duurzaam modelabel organiseert conform de geldende imprint. Er stond een foodtruck voor de deur met vers gebakken Flammkuchen, er waren biologische mixsappen en watertjes. Uit de koelkast pakte men zelf een koud flesje Warsteiner bier. Wij zorgden in samenwerking met PR specialiste Juliette de la Rie en brand activation bureau De Promoters voor het serveren van de Sloane’s Gin & Tonics.

Generatie Y

People’s Avenue richt zich op de doelgroep eind 20 tot midden 40, stadse, opgeleide mensen die bewust willen leven maar vooral mooie en kwalitatieve producten willen kopen. De ‘target groep’ generatie Y leeft in de grote steden, is opgeleid en heeft verregaande interesse in duurzame producten. En zij willen sportief en gezond leven. De praktijk heeft de eerste maanden echter al geleerd dat de klantenkring veel breder is. Er komen ook jongere en oudere klanten in de winkels die zich aangetrokken voelen tot het toegankelijke karakter en de prijs/kwaliteit verhouding.

Het kledingmerk maakt gebruik van duurzame stoffen als; biologische katoen, modal (beukenhout), lyocell (beukenhout), gerecycled polyester en bamboe. People’s Avenue staat voor eerlijke, duurzame en milieubewuste kleding en is het eerste kledingmerk dat gebruik maakt van een volledig gesloten water-recycle-systeem.

Katja Schuurman

Eigenaar en oprichter Roland Wiechert heeft Katja Schuurman aan boord weten te brengen als gezicht en ambassadrice van hun product. Ze schitterde, zoals te zien op de foto’s, met haar altijd sprankelende verschijning tijdens de opening. Niet alleen zij heeft zich aan het merk verbonden.

Gastontwerpers

Hoofdontwerpster Manon Giljam werkte eerder voor merken als Mexx en WE. Om de collectie naar een hoger niveau te tillen heeft Manon voor elke collectie een aantal gastontwerpers in de hand genomen. Zo heeft haarstylist Mari van de Ven meegeholpen in het creatieve proces voor mannencollectie. Dit seizoen zijn Annic van Wonderen – oprichtster van I Love Fashion News – en blogster Lizzy van der Ligt aan de beurt. Zij helpen mee in het ontwerpproces voor de aankomende collectie. Onlangs lanceerde de kersverse nummer 1 DJ van de wereld Martin Garrix tijdens ADE zijn organic kledinglijn van People’s Avenue.

Geen reactie's

Geef een reactie